3D renders – overig

Op deze pagina kunt u overige 3D renders vinden, inclusief informatie over hoe ik het gemaakt heb en hoelang ik erover gedaan heb.

Witches' brew

(2018): Een project waar ik zo nu en dan aan gewerkt had dit jaar, maar nu pas echt helemaal af heb gemaakt. Ik wilde een zo laag mogelijk aantal polygons hebben, en dat is me ook aardig gelukt: 4422 polygons, 1 directional light en 13 texture maps, van maximaal 1024 pixels groot. Het is gerenderd met Arnold in Maya 2017, en voor de textures en final touch ups heb ik Photoshop CS6 gebruikt.


Cow

(2018): Een klein project dat ik heb gedaan heb, nadat ik een foto op internet had gezien van iemand die dit met bloempotjes had gemaakt. De bloempotjes die ik heb gemaakt zijn eerst met NURBS gemaakt, om ze vervolgens naar polygons om te zetten. Vervolgens heb ik de objecten van textures voorzien, het geheel gerigged en geposeerd, en daarna met Arnold gerenderd. Het heeft me ongeveer 20-30 uur gekost om alles af te maken. Gemaakt in Maya 2017, gerenderd met Arnold, en hij heeft +/- 20.000 polygons.


Zwembad Reeshof - Gemeente Tilburg

(2017) Een kleine opdracht die ik gemaakt heb voor de gemeente Tilburg. Zij wilden het dak van zwembad Reeshof versterken zodat dit zonnepannelen kon dragen. De klant wilde wel weten hoe de staalbouw het interieur van het zwembad zou beinvloeden. Vandaar dat ze graag wat renders wilden hebben hiervan. Het resultaat vindt u hier beneden. Ik heb er ongeveer 14 uurtjes over gedaan, gemaakt in Maya 2017 en gerenderd in Arnold. De staalbouw zijn CAD modellen die ik geimporteerd heb in Maya.


3D Fontein

(2016): Een fontein, inclusief enkele work in progress-plaatjes. Voor het water heb ik de Bifrost plugin gebruikt. Gemaakt in Autodesk Maya 2015, gerenderd in Mental Ray.


3D interieur render:

(2016) Hier kunt u enkele renders vinden van 3D interieur wat ik heb (na)gemaakt. Deze zijn gemaakt in Autodesk Maya 2015 en gerenderd met Mental Ray.

 

 


Leave a Reply

Your email address will not be published.